7 תשובות
לעבור מלא ולא לוותר
ליפול ולקום
כל פעם שאת עוברת משהו קשה
תגידי לעצמך שזה כלום ושיכול להיות יותר גרוע
איך? נראה לי שפשוט זה בא עם הזמן
תשימי זין על כולם
אי אפשר "לדרוש" להיות חזקה נפשית...את תצטרכי לעבור את החיים ואת המכשולים והעליות וככה את באמת תתחזקי
בתור התחלה לא לנסות להתנגד לרגשות שלך ולחסום אותם. אם את רגישה ודברים משפיעים עלייך זו ברכה, זה פשוט דורש ממך קצת יותר יחס אליהם מאנשים אחרים וללמוד איך להתייחס אליהם נכון.
זה אומר למצוא לעצמך נקודות ביום או בחיים בהן את מתרכזת בדברים שעוברים עלייך ונותנת להם מקום ופורקת אותם וחושבת עליהם ומבינה אותם לעומק גם אם זה אומר להתפרק ולבכות. ככל שאת תכירי את עצמך יותר טוב ואת המנגנונים שלך ואת אופן המחשבה שלך יהיה לך קל יותר לווסת את הרגשות שלך ולהצליח להבין מתי יש להם מקום ומתי לא. אבל את חייבת להצליח לתת לרגשות יותר מקום בשוטף בשביל שברגעים בהם זה לא מתאים תוכלי לשים אותם בצד.
חוזק נפשי אמיתי זה לא להצליח להתנגד לרגשות ולא לתת להם להשפיע, אלא להצליח להכיל את הרגשות ולחיות יחד איתם. כמה שיותר רגשות שמצליחים להכיל וכמה שיותר לעומק ולחיות יחד איתם כך אדם יותר חזק בעיניי.