8 תשובות
לא
עונים פשוט בצורה שלא תפגע בו
עונים פשוט בצורה שלא תפגע בו
כן, מצד אחד אני לא אוהבת לפגוע בבן אדם ומתד שני הוא רוצה דעה כנה אז אני עדיין אתן לו דעה כנה..
זה תלוי במצב מאוד
אבל כן
אבל כן
לא, אני תמיד אומר את האמת גם אם היא תצרום באוזן.
כן
כאילו זה לא משנה אם הוא יגיד או לא אני אנסה לענות לו בכנות אבל לפעמים זה יהיה קשב וגם אם הוא יגיד אני לא אענה בכנות
כאילו זה לא משנה אם הוא יגיד או לא אני אנסה לענות לו בכנות אבל לפעמים זה יהיה קשב וגם אם הוא יגיד אני לא אענה בכנות
כן, גם אם הוא אומר את זה אני עדיין אפחד לפגוע בבנאדם
לפעמים כן ולפעמים לא זה תלוי במצב.
חייב להודות שכן
אבל לרוב אם אני באמת מנסה להיות כנה אני אגיד "אחלה אבל יש מקום לשיפור"
אבל לרוב אם אני באמת מנסה להיות כנה אני אגיד "אחלה אבל יש מקום לשיפור"
באותו הנושא: