7 תשובות
תקשיב כשהמחשב עולה כאילו במסך שחור אז תנסה ללחוץ על כל f משהו אוקיי? בסוף את הפריט שאני מדברת עליו יעלה לך
אני מתכוונת שכשהוא עולה אז תלחץ על להגיד f1 ותראה אם זה עושה משהו ואם לא אז פעם הבאה שהוא עולה שוב פעם תעשה f2 וככה הלאה
שואל השאלה:
טוב אני אנסה
טוב אני אנסה
שואל השאלה:
לא עבד לי אתה יודע למה
לא עבד לי אתה יודע למה
שואל השאלה:
זה דחוף אני לא יכול להשתמש במחשב הוא קרוס כל חמש דקות
זה דחוף אני לא יכול להשתמש במחשב הוא קרוס כל חמש דקות
שואל השאלה:
לא קרה כלום שלחצתי f9/f12
לא קרה כלום שלחצתי f9/f12
הוא קורס בגלל משהו
כשהוא נכבה ונדלק מחדש תלחץ מהר על f9 או f12 (תכלס ממש תלוי במחשב כי זה משתנה) ותגיע למצב שיש תפריט עם הרבה אפשרויות שאחרת מהן אמורה להיות last known good configuration
זה אמור להחזיר את המחשב שלך לנקודה האחרונה שבה הוא עבד כמו שצריך
אם זה לא עוזר אז תחזור שוב לתפריט הזה בעלייה של המחשב ותבחר באפשרות safe mode
כשהמחשב יעלה הוא יהיה במצב שאין עליו שום דבר מהדברים שלך ותוכל רק להיכנס למנהל המשימות ולעשות שחזור מערכת
אבל תעשה את זה רק במקרה קיצוני אם הדבר השני לא עובד לך
כשהוא נכבה ונדלק מחדש תלחץ מהר על f9 או f12 (תכלס ממש תלוי במחשב כי זה משתנה) ותגיע למצב שיש תפריט עם הרבה אפשרויות שאחרת מהן אמורה להיות last known good configuration
זה אמור להחזיר את המחשב שלך לנקודה האחרונה שבה הוא עבד כמו שצריך
אם זה לא עוזר אז תחזור שוב לתפריט הזה בעלייה של המחשב ותבחר באפשרות safe mode
כשהמחשב יעלה הוא יהיה במצב שאין עליו שום דבר מהדברים שלך ותוכל רק להיכנס למנהל המשימות ולעשות שחזור מערכת
אבל תעשה את זה רק במקרה קיצוני אם הדבר השני לא עובד לך
באותו הנושא: