6 תשובות
כן זה אמיתי.. ולמה איכ? היא בן אדם כמו כולם וזה נורמטיבי כאילו לא כולם חייבים לגלח אם הם מרגישים בנוח ככה..
לא הן לא אמיתיות
שואל השאלה:
אבל לא לא צומח ככה
אנונימית
העבות ממש הן לא אמיתיות זו בדיחה
אבל שתדעי לך שצארלי היא גם בן אדם
שואל השאלה:
וגם למה לצלם את זה?
אנונימית
זה אמיתי אבל מה אכפת לך? בנות כמוך מגעילות אותי