6 תשובות
כן זה אמיתי.. ולמה איכ? היא בן אדם כמו כולם וזה נורמטיבי כאילו לא כולם חייבים לגלח אם הם מרגישים בנוח ככה..
לא הן לא אמיתיות
שואל השאלה:
אבל לא לא צומח ככה
אבל לא לא צומח ככה
אנונימית
העבות ממש הן לא אמיתיות זו בדיחה
אבל שתדעי לך שצארלי היא גם בן אדם
אבל שתדעי לך שצארלי היא גם בן אדם
שואל השאלה:
וגם למה לצלם את זה?
וגם למה לצלם את זה?
אנונימית
זה אמיתי אבל מה אכפת לך? בנות כמוך מגעילות אותי
באותו הנושא: