6 תשובות
למה להשלים עם זה עדיף להתחיל לאכול בריא וספורט
שואל השאלה:
אבל אני אוכלת בריא ועושה ספורט, פשוט אוכלת גם הרבה מתוק. ובמקום שאני נמצאת בצבא, אין אופציות יותר מידי בריאות. בעיקר לחם לבן, גבינות ומעדנים.
MLE
אני ממש מכירה את זה. אבל תאמיני לי כל מי שאני מכירה מהצבא שהשתחרר, כולל אני, הוריד את רוב המשקל אם לא את כולו שהוא צבר בצבא.
אני משוחררת כמעט 9 חודשים, בצבא בזמנו עליתי איזה 7 קילו, והגעתי כבר למצב שהורדתי הכל בלי לנסות אפילו.
את תחזרי לאותה שגרה שהייתה לך ואת תראי שהגוף יתסגל לבד.
את יכולה לנסות באמת לקצץ במתוקים שאת אוכלת, אבל לא יקרה כלום אם לא
להשמין זה מה זה שטויות, כל עוד את בטווח בריא מה אכפת לך? בטן זאת בטן ושומן זה שומן, תמיד אפשר להוריד את זה ותמיד אפשר להרוויח את זה, בסכהכ זה שומר על החום שלך כשמפעילים מזגן כאילו זה שתהיי קצת גדולה יותר ממה שהיית זה ככ לא משנה, פשוט תעקבי אחרי זה ותראי שאת בסדר וזהו
למה אי אפשר למנוע את זה? אם את בסדיר יש לך יותר שליטה על מה שאת אוכלת. כל עוד את לא בעודף קלורי את לא תשמיני.
השאיפה לאכול 100% מהזמן בריא היא לא נכונה, לא אפשרית ולא מומלצת על ידי אף תזונאי.

תביאי לבסיס לחם מלא וגם ממנו תקפידי לא יותר מ2 פרוסות לארוחה (4 אם זה לחם קל). יחזיק לכל השבוע אם תשימי במקרר.

תביאי ירקות ופירות ותשטפי לעצמך לפני כל ארוחה. המכות המומלצת זה 7 מנות לכל יום, לא כזה הרבה אם למשל סלט שמורכב ממלפפון, עגבניה, גמבה ובצל כבר 4 ירקות.

גם סלטים מוכנים זה נחמד וטעים: מטבוחה, חומוס, פסטרמה, סלט טורקי, טונה, תירס, חמוצים...

יש לכם אורז או פתיתים או קוסקוס בבסיס? עוף? קציצות? קבבים? זה אחלה לאכול בצהריים. ביצים וטונה זה מעולה בבוקר או בערב.

יש גם כלל מועיל של חצי צלחת ירקות, רבע פחמימות ורבע חלבון.

תעשי כמה שיותר צעדים ביום, לשאוף ל8-10 אלף, חוץ מזה שזה שןרף קלוריות זה שומר עלייך מלשבת כל היום שזה מסוכן לבריאות.

תרימי משקולות לפחות חצי שעה 3 פעמים בשבוע, אין צורך ביותר מזה במיוחד לאנשים עסוקים כמוך.

אם אין בבסיס משקולות תשתמשי בדברים כבדים אחרים ותתאמני בחדר שלך לפי סרטונים ביוטיוב.
אל תנשנשי אלא אם כן זה פעם בשבוע למשל. או שתבקש מדיאטנית לבנות תפריט מסודר עם נשנושים.

זהו, לא מסובך כל כך. זה לא קל לבנות מלא הרגלים חדשים אבל זה לא מסובך.
וממש לא כדאי להשמין ואז להרזות אחרי כי מצטערת, זה לא תמיד מוריד את כל הצלוליטיס והסימני מתיחה והfat rolls שבאים בעקבות זה. עדיף לשמור מההתחלה.