12 תשובות
למה להזכיר לי אבלל:(
אוי :(
אני לא מאמינה שזה מתחיל שוב...
אני עצובה מאוד
לא הספקתי לעשות כלום בגלל הקורונה וכל החופש כמעט הייתי בדאון
ועכשיו אני צריכה ללמוד 8 שעות מתמטיקה ביום במקרה הטוב עד סוף החופש .
אני לא עצובה אני פשוט מפחדת ועייפה
התגעגעתי לחברים לא ללימודים לא מאמין
קצת בגלל שאני מתחילה ט' וזאת שנה מאוד משמעותית בשבילי וגם שנה אחרונה לפני התיכון אבל באופן כללי אני שמחה לחזור
אנונימית
יב אז קצת
נע.. האמת החופש הזה די משעמם
לא כזה אכפת לי שיתחיל בית ספר

אני כנראה עומד להתחרט על זה שאמרתי את זה כרגע כי אני עולה ל יא חח אבל באמת בינתיים לא אכפת לי שתתחיל השנה
אני החופש עבר כל כך מהר אוף
פאק מה?
אני עצובה שהיה לי בקושי חודש חופש שעבר חצי ממנו ולא ניצלתי אותו
כן אני כי היה לי בגרויות חצי חופש
אבל מצד שני יב אז לא כזה נורא