6 תשובות
זה שנכנסת לבידוד לא אומר ישר שאת חולה, תעשי בדיקה בהקדם כדי לראות את המצב עם סבא וסבתא וכך תהיי רגועה יותר, רק בריאות❤
אנונימית
אני יודעת שהמצב לא פשוט לך אבל זה למה לא נפגשים עם סבא וסבתא... ואם נפגשים זה באוויר פתוח עם מרחק של לפחות לפחות 2 מטר
אנונימית
לא להיכנס.
גם ככה לא בודקים כמעט אף אחד ויש מלא טעויות בחקירות האפדימולוגיות
גם ככה לא בודקים כמעט אף אחד ויש מלא טעויות בחקירות האפדימולוגיות
להיכנס לבידוד ולעשות בדיקה כמה שיותר מהר,
עם זה שלילי- להגיד לסבא וסבתא שלך שהכל בסדר.
עם זה חיובי- שהם יהיו בבידוד.
שמחתי לעזור,
yolo
עם זה שלילי- להגיד לסבא וסבתא שלך שהכל בסדר.
עם זה חיובי- שהם יהיו בבידוד.
שמחתי לעזור,
yolo
נכנסת לבידוד בגלל שההית ליד חולה? אם כן ליד מי ההית וכמה זמן?
בהצלחה מקווה שכלום לא יקרה
באותו הנושא: