5 תשובות
לא אבל אם תשיגי תתני גם לי
אחותי זה מקדונלס.. לא ארומה או קפה קפה או אורבניקה או עדיקה.. זה מקדונלס
אם תעבדי שם יהיה לך אבל בכללי לא יודעת.,
אחותי עובדת שם והיא מקבלת כמה שוברים וגם בעבודה כשהיא אוכלת במשמרת האוכל עולה לה כמה שקלים בודדים
וישלה בכללי משהן כמו 30% אני חושבת
אחותי עובדת שם והיא מקבלת כמה שוברים וגם בעבודה כשהיא אוכלת במשמרת האוכל עולה לה כמה שקלים בודדים
וישלה בכללי משהן כמו 30% אני חושבת
אנונימית
וואלה אין לי מושג אבל אמא של חברה שלי כל היום באה לה עם קופונים של מקדונדס
באותו הנושא: