4 תשובות
תכתוב לה "היי, מה קורה?
השאלה היא אם דיברת איתה לפני כן. אם לא אז לא כדאי להתחיל איתה באמצעות המספר אלא לעקוב אחריה באינסטגרם. מציעה לך לא להתחיל איתה ישר שיחה איך שאתה מתחיל לעקוב אחריה, חכה שבועיים - שלושה, תגיב לה לסטורי ואם היא נחמדה היא תענה לך ותמשיכו לדבר ועם הזמן תבקש ממנה כביכול את המספר שלה. זו הדרך הכי בטוחה לדעתי.
בוואצפ תרשום לה היי מה קורה
אם אתה לא מכיר אותה אז עדיף להתחיל באינסטגרם בהיי או משהו אבל אם כבר דיברתם בעבר אז היי או היי מה קורה בווצאפ