5 תשובות
כן זה יפה
אני מגדל ציפורניים ביד ימין בגלל שזה עוזר לי לנגן, אבל בעיקרון זה "לא גברי" מה שמיד דוחה הרבה בנות, אז זה לא בדיוק נחשב יפה
מזעזע חד משמעית!
שיעשו מה שהם רוצים
לדעתי זה ממש לא יפה.
לדעתי זה ממש לא יפה.
זה נטו מעצלנות
באותו הנושא: