5 תשובות
ערכתי כי חשבתי שזה ה26.9:/
זה ממש חוצפה ולא מתחשב מצד ההנהלה. ממליץ שכולכן תעשו שביתה.
זה ממש חוצפה ולא מתחשב מצד ההנהלה. ממליץ שכולכן תעשו שביתה.
תקבעו שאף אחת לא באה
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
^כי אתן אמורות להתחיל את השנה כמו כולם, ב1.9, אין שום סיבה שלכן יוסיפו ימי לימוד.
גם אני מכירה ילדים שמתחילים כמה ימים לפני אבל הם גם מסיימים כמה ימים לפני כולם, ולפי מה שאני יודעת זה בעיקר בבתי ספר חרידים ולא דתיים
באותו הנושא: