8 תשובות
מעלה לפחות היא לא סנובית מסריחה:)
לא
אם זה מוריד אז נדפקתי:(
חח
שואל השאלה:
^ אנוכי
חח גם אני, אבל תכלס מי שבאמת ירצה אותנו מה אכפת לו מהמעמד החברתי שלנו?
עדיף 2/3 חברים אמיתיים מאשר 100 מזויפים.
אנונימית
מסכימה עם כל מילה ;)
לא.
אני מעדיף מישהי כמוך מאשר פרחה מפגרת
אנונימי
האמת שגם אני כמוך, אני כן יחסית מקובלת בעיני החברים (לפחות ככה זה נראה לי) אבל אני לא בחבורה של הפרחות האלה שתמיד חייבות להיות במרכז העניינים ואפילו אני ההפך הגמור, אני ה-חננה של הכיתה;)