התחברות הרשמה

עם מה כדאי לי לטגן חביתה מקושקשת? חמאה או שמן?

16 באוגוסט 2020, 13:34
חביתהביציםמתכוניםאוכלשמן    
7 תשובות
שמן
.
.............................?
שמן זית אם יש
ו
ואמוס
שמן
פ
פול מקרטני
חמאה
א
אשר אנגל
חמאה טעים יותר
C
Cloud9
שמן
C
ChocoChan
חמאה טעים יותר לדעתי
(
(:Cupcake
באותו הנושא:
איך אתם אוהבים את הביצה שלכם- מקושקשת, ביצת עין, ביצה קשה או חביתה?
מה אתם מעדיפים חביתה או ביצה מקושקשת
רציתי להכין חביתה, ונגמר לי השמן והחמאה, עם מה אפשר לטגן?
חביתה רגילה, חביתת עין, או חביתה מקושקשת
האם אפשר לטגן חביתה בשמן אם אין חמאה?
מה יותר בריא לטגן חביתה עם שמן קנולה רגיל (לא זית) או עם חמאה?
מקושקשת / ביצת עין / חביתה ?
באלי חביתה ואסור לי שמן/חמאה/מרגרינה..יש דרך שאני יכולה לטגן את החביתה בלי כל אלה?
מי אוהב חביתה מקושקשת בפיתה?
חביתה/מקושקשת?
אני בבייביסיטר והכנתי לילד חביתה מקושקשת ושמתי