13 תשובות
המקום שלהם הוא לא כאן נקודה
אני האמת מבינה אבל זה המציאות וצריך להתרגל אליה וצריך לזכור שלא כולם מפחידים וזה ופשוט אם את מפחדת תתרחקי מהם זה מה שאני עודה
אנונימית
לא כל הערבים רוצים לפגוע בך חבל שזה מה שאת מרגישה. יש אנשים מאוש אדיבים אפילו אם תסעי לשטחים יש שם מסעדות שאת תראי יש להם אפילו תפריוט בעברית כי הם גם מצפים ללקוחות ישראלים
שואל השאלה:
באותה מידה אני יכולה לנסוע לשטחים ויזרקו עליי אבנים וינסו לתקוף אותי
באותה מידה אני יכולה לנסוע לשטחים ויזרקו עליי אבנים וינסו לתקוף אותי
תלוי איפה יש כבישים שלא מתקרבים לשם ערבים
וחוץ מזה את תמיד יכולה להתרחק רק אל תבואי ותצאי בהערות גזעניות כמו שהרבה אנשים עושים לצערי הרב
שואל השאלה:
אתה בעצם אומר את מה שאני אומרת. צריך להיזהר מהם. למה זה צריך להיות ככה? למה אני צריכה לפחד מהם?
אתה בעצם אומר את מה שאני אומרת. צריך להיזהר מהם. למה זה צריך להיות ככה? למה אני צריכה לפחד מהם?
שואל השאלה:
אני יודעת שאולי זה נשמע גזעני אבל זאת בסך הכל דעה
אני יודעת שאולי זה נשמע גזעני אבל זאת בסך הכל דעה
מה הקשר את צריכה גם להיזהר מיהודים ערסים או מדוסים פאנטים שלא יכולים לראות אותך עם מכנסון אז בא להם לדקור אותך בכל עדה יש את המסוכנים
שואל השאלה:
יכול להיות שאתה צודק אבל בינתיים חוויתי כמה פעמים שתי הטרדות מיניות מצד ערבים כשהייתי בים ובסך הכל רציתי ליהנות עם חברות שלי
יכול להיות שאתה צודק אבל בינתיים חוויתי כמה פעמים שתי הטרדות מיניות מצד ערבים כשהייתי בים ובסך הכל רציתי ליהנות עם חברות שלי
אם את רוצה לפתוח שיחה אין לי בעיה לעשות את זה בפרטי כי ידידה טובה שלי עברה הטרדה מינית וחבר שלה פוצץ אותי מכות רק בגלל שעזרתי לה והוא לא היה יכול
מפחדת וגם שונאת... ולא רוצה לצאת גזענית... אוקי
טיפשה
באותו הנושא: