6 תשובות
אני מסכים איתך שמח לראות שיש בנות כמוך שאופי חשוב לאנשים
בסופו של דבר כולנו אנשים שטחיים ונעדיף מישהו שנראה טוב על פני מישהו שעושה לנו טוב
אני חושבת שעשית בחירה נכונה, בסופו של דבר יופי זה גם דבר חשוב אבל יותר חשוב שתחחברי לאופי של הבן אדם שאת יוצאת איתו
אני חושבת שאם את לא מתחברת לאוםי שלו אין לך סיבה לצאת איתו למרות שהוא נראה ממש טוב
אני חושבת שאם את לא מתחברת לאוםי שלו אין לך סיבה לצאת איתו למרות שהוא נראה ממש טוב
לא היית צריכה וחברות שלך הזויות שהן בעצם תומכות בעניין היופי ולא באופי, אף אחת לא הייתה שורדת איתו שבוע, ולכי תדעי לאן זה היה מדרדר- אולי מכה ומקלל אותן? מכניס אותן לרשימב השחורה שלו בקבוצות וואטסאפ? או אפילו מנצל אותן לאקטים מיניים?
עשית בשכל בקיצור
עשית בשכל בקיצור
את מיוחדת
אמרת בידיוק את התשובה "חברות שלי אמרו שהייתי צריכה להגיד כן" כי הוא חתיך ומקובל, החברות שלך חושבות ככה
אנונימי
באותו הנושא: