3 תשובות
אין לך למה לדאוג, זאת רק נסיעה ארוכה אתם בטח תעשו הרבה עצירות סתם לאוכל ופיפי כבר יצא לי לנסוע לאילת באוטו וגם אני גרה רחוק באמת שזה לא כזה נורא, תנסי לישון בעיקר, לשמוע שירים או לראות סרט שירגיע אותך
אל תעשי מזה סיפור פשוט תכיני לעצמך פלייליסט של שירים שאת אוהבת או איזה סרט טוב , ולא לשכוח מסטיקים ולנסוע ברגוע אפשר גם לישון
הכל בסדר גמורר
תיקחי איתך אפילו איזה שמיכה דקה תישני ברוב הנסיעה
בשעות האלה הכבישים ריקים ואתם תעשו מלא עצירות
תהני באילתת ❤