3 תשובות
זה בסדר גמור
זה סבבה לגמרי
זה סבבה לגמרי אני תמיד גם מגזימה עם המסקרה כי ככה אני אוהבת
רק ךא לשכוח להספיג טת זה טוב בעור כי אז זה נראה מוזר מידי
רק ךא לשכוח להספיג טת זה טוב בעור כי אז זה נראה מוזר מידי
באותו הנושא: