27 תשובות
לך אליו זריז
שואל השאלה:
אמר שבשעה 7 להיות במרפאה
אנונימי
שואל השאלה:
איזה כאבים יא אלוהים
אנונימי
שואל השאלה:
הןא לא במרפאה אבא שלי דיבר איתו ואמר לו תביא אותו בשעה 7 בערב
אנונימי
בינתיים עדיף שלא תיגע. חכה עוד קצת.. הוא יטפל בך..
שאלה חשובה, האם אתה מקפיד והקפדת לצחצח שיניים כל יום? פעמיים?
אנונימית
שואל השאלה:
וןאלה לא אני בן 20 אף פעם לא הכנסתי את משחת שיינים לפה שלי זה עושה לי בחילות
אנונימי
הבנתי
בסדר תודה שענית
מאחלת לך שהטיפול יהיה מהיר, איכותי ונטול כאב!
תרגיש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני יסבול תכאבים אלא עד 7 בערב?
אנונימי
תנסה אולי לגרגר מים פושרים
אנונימית
שואל השאלה:
הפעם יותר כואב את יודעת בשן הוא יש משהו שחור וזה כואב בעיקר מאדד
אנונימי
שואל השאלה:
יש בתוך השינים האדום הזה אז הוא והשן כאבים רצי
אנונימי
שואל השאלה:
רצח
אנונימי
אולי זה חור בשן
אמן זה יעבור לך מהר
אנונימית
שואל השאלה:
חור בשן מה הוא יעשה לי?
אנונימי
סתימה כנראה
אני לא יודעת להגיד לך באופן בטוח
אנונימית
שואל השאלה:
כן הוא אמר לנו עקירת שן סתימה וטיפול שורש ובגלל זה יקר אז וותרנו
אנונימי
שואל השאלה:
אמר לנו אל תזניחו חבל שלא תבואו לי פעם הבא בוכה שכואב שוב הינה זה על אחריותך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אי אפשר הכל ביחד עקירה סתימה וטיפול
אנונימי
שואל השאלה:
אמר לי אתה לא תרגיש אין לך מה לפחד רק זריקה קטנה לכמה שניות אבל אחרכך אתה לא תרגיש שאני אגע לך בשן ואעבוד אליו
אנונימי
שואל השאלה:
אמר לי אתה עדין ילדון אם לא תטפל בזה מחר זה כל שיינים שלך יפולו תצטרך כתרים בגיל כזה אל תזניח
אנונימי
בסדר העיקר שעכשיו אתה הולך לטפל!
אל תדאג, הוא צודק הרופא. אחרי הזריקה לא תרגיש דבר.
הטיפולים האלו מתפרסים על כמה פעמים שתצטרך להגיע למרפאה לפי לדעתי, ככה שהכל יהיה בסדר (:
אנונימית
שואל השאלה:
סבתא שלי כל שינים שלה נפלו והיא עושה כתרים ועלה לה 23 אלף שקל
אנונימי
שואל השאלה:
ברור 5 ביקורים חח
אנונימי
טוב איך אתה מרגיש בינתיים?
אנונימית
שואל השאלה:
כואב
אנונימי
הבנתי, טוב תעדכן בהמשך
אם אתה רוצה לדבר אני כאן
אנונימית