10 תשובות
אם זה טעים לך תאכלי למה שניכנס לך לצלחת
בתאבון
לא אם את אוהבת את זה
שואל השאלה:
ואני מסורתי/ת שכחתי לציין
מבחינת כשרות זה לא כשר
המרוקאים לא אוכלים דג וחלב והאשכנזים והתימנים כן
שואל השאלה:
אני אשכנזייה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה!
אנונימי
זה בסדר.
לא, זה מותר. המנהג שלא לאכול נובע מטעות סופר בחיבור בית יוסף, או מאזהרה רפואית של רבנו בחיי.