4 תשובות
ניו יורק היא עיר שזוועה להתנייד בה עם מכונית פרטית, באותו הזמן התחבורה הציבורית עובדת נהדר.
נשבע זה הדבר הכי מצחיק שראיתי
כמה צחקתי חחח נשבע יותר גרוע מישראל חחח
חחח יותר גרוע מהישראלים
באותו הנושא: