3 תשובות
וואלה אני בכללית סמייל וקיבלתי אחלה שירות
כן לפעמים הרופאות יכולות להיות בקרורתיות ומעצבנות במיוחד בכללית סמייל
הם דווקא בסדר, חוץ מהקטע שצריך לחכות מאתיים שנה בערך עד התור שלך