2 תשובות
אם מורידים מהבגרות ולא מורידים אותה גם למי שיתחילו י' בקרוב זו תהיה ממש חוצפה, גם הם הפסידו חומר.
בכיתה י אין בגרויות..
אולי יעשו לכם קצת הקלות ב 30% אבל אני לא בטוח לגבי זה