התחברות
הרשמה
אני קראתי הרגע באינטרנט שמשרד החינוך מתכוון להוריד קצת מהחומר של הבגרויות בתיכון
אז גם בכיתה י יורידו קצת חומר?
17 באוגוסט 2020, 17:13
2 תשובות
אם מורידים מהבגרות ולא מורידים אותה גם למי שיתחילו י' בקרוב זו תהיה ממש חוצפה, גם הם הפסידו חומר.
א
אנוכי=אני
בכיתה י אין בגרויות..
אולי יעשו לכם קצת הקלות ב 30% אבל אני לא בטוח לגבי זה
Y
Yeet.