5 תשובות
לא מסוכן
פשוט תסעי באור יום
פשוט תסעי באור יום
לא את בת 18 את יכולה לדאוג לעצמך
שואל השאלה:
בתחבצ?אין לי עם מי לטייל ככה אני פשוט אוהבת ממש טיולים של טבע
בתחבצ?אין לי עם מי לטייל ככה אני פשוט אוהבת ממש טיולים של טבע
אנונימית
כן זה אחלה
איזה קטע, אני גם רוצה לטייל ואין לי עם מי כל כךואני ממש קרוב לטבריה יחסית (17).
לא מסוכן, את בת 18 פשוט תשמרי על עצמך יהיה בסדר (:
לא מסוכן, את בת 18 פשוט תשמרי על עצמך יהיה בסדר (:
באותו הנושא: