4 תשובות
וואי שחקן טוב
דמות מדהימה
ההתגלמות של דאגי אישיוז אבל אי אפשר להאשים אותו כי אבא שלו הוא בייסיקלי כוכב לכת
ההתגלמות של דאגי אישיוז אבל אי אפשר להאשים אותו כי אבא שלו הוא בייסיקלי כוכב לכת
הוא אחלה אבל רציתי לרצוח אותו. אילולא ההתערבות שלו הם יכלו להביס את ת'אנוס וטוני וויז'ן היו עוד בחיים..
אני חושבת שהדמות נורא מצחיקה אבל אחרי מה שקרה מלחמת האין סוף אני פשוט שונאת אותו, טוני ונטשה יכלו להיות בחיים
באותו הנושא: