4 תשובות
כשהייתי ביסודי היה אסור להשתמש בטלפון. בחטיבה מותר
לא
אבל לא שואלים אני בסתר בטלפון אם משעמם לי כמובן בשיעור
בהפסקות מותר
בביהס הקודם שלי וביסודי היה אסור
ביסודי היו מפקידים, בחטיבה ובתיכון מותר בהפסקות, או אם המורה מבקשת בזמן שיעור (לעשות חידון, לעשות עבודה שהיא שלחה בוואטסאם וכו')
אצלנו רק בשיעורי מתמטיקה השנה היינו שמים אותם על השולחן של המורה אבל גם זה כדי שהיא תדע על מי לצעוק אם מצלצל הטלפון