4 תשובות
תמיד אם יש שלושה חברות יש גלגל שלישי. תנסי לדבר איתן על זה ואם זה לא עובד, תצאי.
אם לא תהיי איתן לא יהיה לך עם מי להיות אז תנסי לשנות את זה תתחברי אליהן יותר תדברו יותר ואם לא אז תתחילי לדבר עם בנות אחרות
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך לדבר איתן כי פתחנו נושאים כאלה וזה רק עשה ריבים , ואם אני אצא לא יהיה לי עם מי להיות , רבתי עם מישהי לפני חודשיים ובגלל זה כל החברות שלה התרחקו ממני , ואז נכנסתי לשלישיה והן היחידות שיש לי
אני לא יודעת איך לדבר איתן כי פתחנו נושאים כאלה וזה רק עשה ריבים , ואם אני אצא לא יהיה לי עם מי להיות , רבתי עם מישהי לפני חודשיים ובגלל זה כל החברות שלה התרחקו ממני , ואז נכנסתי לשלישיה והן היחידות שיש לי
אז תשלימי עם מי שרבת איתה
באותו הנושא: