4 תשובות
sans undertale
פסיבי
גבוהות
חמצן
אני חושב שרמות נמוכות של חמצן ולא פדח גבוה למרות שגם זה מסוכן והם הולכים יד ביד.
וזה פסיבי
שואל השאלה:
לכל מי שכתב פה שזו פעולה פסיבית, שאיפה זו פעולה אקטיבית, נשיפה פסיבית