4 תשובות
sans undertale
פסיבי
גבוהות
חמצן
גבוהות
חמצן
אני חושב שרמות נמוכות של חמצן ולא פדח גבוה למרות שגם זה מסוכן והם הולכים יד ביד.
וזה פסיבי
וזה פסיבי
שואל השאלה:
לכל מי שכתב פה שזו פעולה פסיבית, שאיפה זו פעולה אקטיבית, נשיפה פסיבית
לכל מי שכתב פה שזו פעולה פסיבית, שאיפה זו פעולה אקטיבית, נשיפה פסיבית