9 תשובות
לא הבנתי את השאלה
לא מעניין
הכי כיף בעולם...
תענוג..
שואל השאלה:
שאלתי אם זה כיף / מציק הכוונה
שאלתי אם זה כיף / מציק הכוונה
אנונימית
מעצבן רצח אני מת לקבל אבל מדלגים עליי כאילו אני אוויר, כאילו בשביל מה אני בכלל משקיע?
ברור שזה מעצבן
זה ממש לא בסדר תאמת ומאוד מבאס ומתסכל אבל אותו בנאדם לא חייב לאף אחד כלום הוא ילחץ על הפרח ויתן אותו למי שהוא מעוניין לתת לו או מי שמגיע לו לקבל אם לא תיהיו לחוצים לקבל תפרח הזה אני מאמין שתקבלו בלי לשים לב בכלל הזמן יעשה את שלו
i couldn't care less.
באותו הנושא: