6 תשובות
זה משקל ממש נורמלי יחסית לגובה שלך את לא צריכה להרזות מבחינת משקל
זה תקין ויפה לדעתי
ממש לא ,את במשקל תקין לגמרי
אמג זה מושלם! את יפה כמו שאת ובטח עם משקל כזה שהייתי מתה להיות בו.
אל תעמיסי על עצמך יותר מדי אם את רוצה להרזות, את מהממת ככה
היא ממש לא צריכה לרדת
את צריכה לשקול בערך 47 קילו
אנונימית