6 תשובות
אני מגלחת, ואם אני עושה שעווה זה אצל קוסמטיקאית
ניסיתי וזה לא יורד טוב כל כך
שעווה לא ממש כואב לי
אז אני מגלחת
לא
אני לא צריכה (:
אני עושה שעווה
לא כזה כואב כמו שנשמע פשוט תהי מוכנה לזה שזה עומד לכאוב
צריך למתוח לאיזור וזה יוצא הרבה הרבה יותר טוב אם לא מותחים לא יוצא כמעט בכלל