11 תשובות
שואל השאלה:
איפה הסימן?
איפה הסימן?
אנונימית
שואל השאלה:
איפה זה חברים לעט?
איפה זה חברים לעט?
אנונימית
איך שאלת שאלה? לחצת על סימן כחול בצד נכון? יש כזה גם בחברים לעט.
והחברים לעט זה בשלושת הקווים, רשום לך שם
והחברים לעט זה בשלושת הקווים, רשום לך שם
שואל השאלה:
איפה זה חברים לעט?
איפה זה חברים לעט?
אנונימית
אבל אמרתי!
בשלושת הקווים בצד, רשום לך
בשלושת הקווים בצד, רשום לך
3 קווים בצד ימין
ואז אופציה אחרונה
(זה רק לגילאי 13-21)
וכמו שכותבים תשובה או שאלה יש כמו עיגול בצד שאפשר ללחוץ עליו ולכתוב בו ואז שולחים וזה כביכול המסר
צריך גם 5 פרחים לזה
ואז אופציה אחרונה
(זה רק לגילאי 13-21)
וכמו שכותבים תשובה או שאלה יש כמו עיגול בצד שאפשר ללחוץ עליו ולכתוב בו ואז שולחים וזה כביכול המסר
צריך גם 5 פרחים לזה
אם את לא רואה את זה כנראה שאתה מתחת לגיל 13, או שאין לך מספיק פרחים
שואל השאלה:
מצאתי את זה
מצאתי את זה
אנונימית
יש כזה סימן לכתוב
לוחצים על הסימן וכותבים
כמו שיש סימן לשאול שאלה, אז לוחצים על זה.
באותו הנושא: