6 תשובות
כי הן רוצות להביע את הרגשות שלהן וזה קשה להביע אותן במילים
בחיים לא ראיתי אף אחת שמשתמשת באימוגים בוויכוח
לא יודעת, זה נראה מטומטם כזה.. אף פעם לא עשיתי את זה וכנראה שגם לא אעשה
מה אכפת לך שישתמשו מה זה משנה
שואל השאלה:
^ לא אכפת לי, אני בסך הכל שואל למה רוב הבנות שהייתי איתן בוויכוח (וראיתי עוד אנשים שהיו בוויכוח עם בנות) תמיד משתמשות באימוגים.