4 תשובות
שואל השאלה:
^ אבל איך נעשה, בהרבה מקומות כבר אי אפשר להתנדב וזה מאוד בעייתי עכשיו בכללי עם הקורונה
אני חושבת שלא יהיה
אנונימית
לנו יש שלחו לנו הודעה
סיימתי י, הייתי אמורה לעשות 60 שעות בכיתה י ובזכות הקורונה הורידו ל30.
אני משערת שכן אבל אולי יורידו שעות