9 תשובות
זה עניין של טעם
לא
אני ממש אוהב, בקטע שזה מעלה לי בטירוף
אנונימי
יש כאלו שממש לא אוהבים ויש כאלו שאוהבים רק
זה באמת עניין של טעם.
כמובן
אי אפשר להכליל את כל הבנים לבן אדם, כל אחד כלפי עצמו עם הבחירה שלו, זה למה כל אחד יפה בפני עצמו ולא צריך לחפש איך להראות כמו ההיא מהטיק טוק ושטויות כאלה, תיהי עצמך ויום יבוא ויבוא הגבר שיאהב אותך כמו שאת
אישית אוהב באותה מידה כמו חלקות.
שניהם ממש לא מפריעים לי ולא הייתי פוסל מישהי על סמך שיער.
אבל הכל עניין של טעם, יש גברים שמעדיפים ככה או ככה, עניין של טעם
הביאי פרחון פרחח
יסס
אנונימי