5 תשובות
זה ממש כיף...את קמה בבוקר , למידה שאת יכולה להיעזר התלמידים ולהשוות תשובות
שואל השאלה:
אני שונאת את זה זה כמו לרמות
חוץ מזה שכל הכיתה החדשה שלי תיראה אותי כשאני רק קמה וזה (כי לרוב אני אצא מפגרת ואקום שנייה לפני) די אוף אני ככ שונאת את זה זה לא פייר
אנונימית
שואל השאלה:
מורות מגעילות שלא מתחשבות כשמתחננים בפניהן לא לפתוח את המצלמה שיואו אוף
אנונימית
מה שעוד טוב בזה זה שלפעמים, עם המורה הנכון, את אשכרה לומדת
ואנשים מקשיבים לו