11 תשובות
אולי היא בדיכאון או אין לה כוח לצאת או לא נעים לה מההורים או לא מרשים לה?
אל תחזירי לה
אל תחזירי לה
אוף מזדהה לגמרי כבר ביאסה אותי לגמרי
וואי אני בדיוק באותה מצב והעליתי שאלה על זה אני לא יודעת איך לעזור לך אני חושבת שאם לאותה חברה היה אכפת היא הייתה נפגשת איתך בכל מקום אחר לא חייב מסעדה נגיד
שואל השאלה:
היא לא בדיכאון ולא כלום.היא פשוט מפחדת שהיא תשמין,כאילו אם היא לא תאכל גלידה היא תיהיה כוסית על
היא לא בדיכאון ולא כלום.היא פשוט מפחדת שהיא תשמין,כאילו אם היא לא תאכל גלידה היא תיהיה כוסית על
אנונימית
שואל השאלה:
כן היא כן נפגשת איתי, אבל היא לא רוצה לצאת לשום מקום
כן היא כן נפגשת איתי, אבל היא לא רוצה לצאת לשום מקום
אנונימית
ואי מרגישה כיאילו אני החברה כי אני גם כזאת אבל זה בגלל שאני לא עובדת ולא נעים לבקש מההורים על הזמן כי אני מבקשת לדברים אחרים שאני צריכה כמו בגדים ודברים כאלה אבל יכול להיות שחברה שלך בסוג של דיכאון או שהיא באמת מפחדת להשמין תשימי לה לדברים האלה ואל תתני לה להכנס לזה כדי שזה לא ידרדר
שואל השאלה:
כןכן ברור אבל זה הכי מפגר שיש תאמיני לי, וכסף לא חסר לה
כןכן ברור אבל זה הכי מפגר שיש תאמיני לי, וכסף לא חסר לה
אנונימית
אז זה בטח מן דכאון כזה או שהיא מתחילה לפתח סוג של הפרעת אכילה כי אני הייתי במצב הזה ושלא אוכלים טוב כל המצב רוח יורד וזה מכניס לדכאון
יכול להיות שהיא פשוט מנסה לשמור על המשקל שלה או שהיא מפחדת שאם היא תבוא איתך למסעדה נגיד היא תתפתה גם לקינוח ודברים לא בריאים וזה יגרום לא להרגיש רע. תנסי להציע לה לעשות דברים שלא קשורים לאוכל ובכל מקרה יכול להיות שהיא עוברת תקופה קשה והיא צריכה קצת להיות עם עצמה. אל תשפטי אותה :)
תפגשי איתה בבית וכזה
אל תלכי איתה לאכול
חברה שלי גם הייתה כזאת שלא רוצה להשמין וכזה
לא צריך להכריח
לכו למקום אחר
לים או לבריכה או משהו
חברה שלי גם הייתה כזאת שלא רוצה להשמין וכזה
לא צריך להכריח
לכו למקום אחר
לים או לבריכה או משהו
באותו הנושא: