5 תשובות
זה לא האנשים זה הסרטים והסדרות בחינם ^_^
תלוי בקבוצה, בכל מקום יש אנשים טובים ורעים.
מאד מאד עוזר לי.
לגבי אנשים, יש אנשים טובים. קבוצות של עזרה וחסד. ויש אנשים רעים, קבןצות של נאצים וכו.
תלוי איפה את בוחרת להיות
יש דפוקים ויש פחות
אפליקציה נפלאה
ויש הרבה אנשים טובים שעוזרים ותורמים מהידע והזמן שלהם. למדתי משם הרבה.