15 תשובות
לחכות
לול זה כמו עבודה תני לו התראה של פיטורין שבועיים מראש
תחכי זה מגעיל בהודעה
לחכות
לחכות
לחכות או להתקשר ולהסביר את המצב ושאת רוצה גם לדבר איתו כשתפגשו
אני חושב שעדיף להיפרד בהודעה כי חבל עכשיו לשקר לבן זוג שלך שבועיים ולזייף שאת אוהבת אותו
להיפרד עכשיו לפי דעתי.
מה לחכות למה שתחכי שבועיים ותרגישי לא טוב עם עצמך כל הזמן הזה? לא טוב לך את רוצה משהו חדש את רוצה להרגיש כבר חופשיה מהמערכת יחסים הזאת תיפרדי ממנו עכשיו. נכון שיותר לגיטימי להיפרד פנים מול פנים אבל שבועיים זה הרבה ואין סיבה שככה תקשי על עצמך
לחכות
שיחת וידיאו טלפון...זה שאין לך את האמצעים הבסיסיים להיפרד פנים מול פנים עכשיו לא אומר שאת אמורה לחכות שבועיים...וכתבת שאת בדיכאון אז כן לא טוב לך
אל תחפשי להיות הטובה בסיפור תעשי את מה שאתה יכולה הכי טוב אבל את צריכה עכשיו להיפרד ממנו
תכבדי את עצמך בבקשה
תחכי תראי שאכפת לך ממנו
796
לעולם לא להפרד דרך הודעת טקסט!!! זה אכזרי!!!