8 תשובות
היא אחלה אבל צריך לראות חמש סדרות במקביל כי להבין את הכל, שזה קצת מעצבן.
FML
שואל השאלה:
למה?
סדרה אחלה... היא הייתה טובה והכל עד עונה 5 שהכל פשוט התבלבל ולא הבנתי כלום ממה שהולך בעונה הזו...
הכתיבה של עונות 1,2,5 הייתה נוראית. עונה 4 היא השיא של הסדרה, נקווה שהסדרה תחזור לשם בעונה 6.
הסדרה הכי חלשה בarrowverse מבחינתי
שואל השאלה:
ראיתי 3 פרקים, לפי מה שאתם אומרים
לא כדאי להמשיך
אין בעיה עם להמשיך, במיוחד עד עונה 4. בנוסף אם אתה רואה את שאר הarrowverse אין סיבה לא לראות
שואל השאלה:
מה זה ארוברס
יקום סדרות שמכיל את החץ, הפלאש,סופרגירל, אגדות המחר, ברק שחור ובאטוומן