4 תשובות
נוסה מאסטר אם באלך לשחק בשביל הכיף מוזמנת לשלוח הודעה
נובה
הייתי גלובל אבל לא שיחקתי איזה חצי שנה אז בטח הורידו אותי
סילבר 4 :/
באותו הנושא: