3 תשובות
נכנסתי כמה פעמים, למה?
משתמשים בדפדפן אחר ובקישורים שונים, זה לא כמו גוגל, זה מאד קל. וזה לא כזה מגניב וקול וכמעט שאין אתרים מפורסמים בעברית, זה לא שאפשר לחפש צריך להכיר את הקישור בדיוק
נכנסתי לכל מיני אתרים "כי זה מגניב" , בתכלס לא ממש מושך אותי להזמין מתנקש ב20.000 יורו...
אנונימי
באותו הנושא: