5 תשובות
עוד לא אמרו נראלי
המתווה הנוכחי:
גנים זוכים לשבוע מלא ללא חובת עטיית מסכה
כיתות א-ד לחמישה ימים מלאים- ילדי א-ב בלי קפסולות וחובת עטיית מסכה רק בהפסקה. ילדי ג-ד בקפסולות וחובת עטיית מסכה רק לכיתה ג וכיתה ד לכל היום.
לכיתות ה-ו יומיים למידה במוסד עם קפסולות שלושה ימים בבית
הלמידה בחטיבות הביניים ובתיכונים תעשה גם היא בעיקר מרחוק ובקפסולות של עד 18 תלמידים. בני הנוער יגיעו לפחות יומיים בשבוע למוסד החינוכי (לפחות 10 שעות) ובשלושת הימים האחרים למידה מרחוק. כל תלמיד יישוב בשולחן נפרד ותהיה חובת עטיית מסכה. כל תלמיד יוכל לעבור עד חמש קבוצות לכל היותר.
שמח לעזור
גנים זוכים לשבוע מלא ללא חובת עטיית מסכה
כיתות א-ד לחמישה ימים מלאים- ילדי א-ב בלי קפסולות וחובת עטיית מסכה רק בהפסקה. ילדי ג-ד בקפסולות וחובת עטיית מסכה רק לכיתה ג וכיתה ד לכל היום.
לכיתות ה-ו יומיים למידה במוסד עם קפסולות שלושה ימים בבית
הלמידה בחטיבות הביניים ובתיכונים תעשה גם היא בעיקר מרחוק ובקפסולות של עד 18 תלמידים. בני הנוער יגיעו לפחות יומיים בשבוע למוסד החינוכי (לפחות 10 שעות) ובשלושת הימים האחרים למידה מרחוק. כל תלמיד יישוב בשולחן נפרד ותהיה חובת עטיית מסכה. כל תלמיד יוכל לעבור עד חמש קבוצות לכל היותר.
שמח לעזור
שואל השאלה:
אבל השאלה שלי אם חוזרים בראשון לספטמבר? אם באים ביום הזה לבית ספר ?
אבל השאלה שלי אם חוזרים בראשון לספטמבר? אם באים ביום הזה לבית ספר ?
אנונימית
כנראה שכן. לפי ממש אני הבנתי רוצים לדחות את הלימודים לאחרי החגים. אבל אני לא מאמין שזה יקרה.
אלוהים יודע
באותו הנושא: