9 תשובות
תחתכי את נשמעת סובלת
זה האופי שלו, לא נראה לי שאת יכולה לעשות יותר מדי לגבי זה
אם זה עד כדי כך מפריע לך, אל תצאי איתו
אם זה עד כדי כך מפריע לך, אל תצאי איתו
אם הוא דרמטי בהגזמה זה עוד בסדר, יתכן וזה אופי ותתרגלי
אבל- אם הוא לא עובד/לומד/שואף לעשןת את זה סימן שזה אדם שרק ידפוק אותך בחיים ואין לו שום מוסר עבודה או אכפתיות לאחר או לעצמו. רגיל לחיות על חשבון אחרים.
אבל- אם הוא לא עובד/לומד/שואף לעשןת את זה סימן שזה אדם שרק ידפוק אותך בחיים ואין לו שום מוסר עבודה או אכפתיות לאחר או לעצמו. רגיל לחיות על חשבון אחרים.
תזרקי אותו
שואל השאלה:
bruh בסדר אבל על כול דבר קטן??
אני לא צוחקת הוא בוכה על כול דבר קטן אם למשל לא עניתי לו לשנייה כי הייתי עסוקה הוא מתחיל לבכות ומסתכל עליי
לפעמים יותר תחושה שהוא משחק לי ברגשות
bruh בסדר אבל על כול דבר קטן??
אני לא צוחקת הוא בוכה על כול דבר קטן אם למשל לא עניתי לו לשנייה כי הייתי עסוקה הוא מתחיל לבכות ומסתכל עליי
לפעמים יותר תחושה שהוא משחק לי ברגשות
אנונימית
אם לא מתאים לך אז תפרידו כוחות.לא בכוח.
לא כל סיר מתאים לכל מכסה
לא כל סיר מתאים לכל מכסה
שואל השאלה:
כן אני אומרת לו תעבוד אולי אפילו בזמן שיש לך והוא מתחיל יום שישי אני לא רוצה לעבוד
והבעיה זה קורסים אמרתי לו נכון הקורסים(הוא עושה קורסים בשביל תפקיד בצבא אבל גם בזה לא משקיע ולא לומד ולא כלום) אמרתי לו נכון קורסים אבל יש לך ימים שאין אותם אולי תעבוד בהם
ומה שהוא אמר לי שליום הולדת 19 הוא רוצה שההורים יתנו לו כסף לבית מלון וזה בכלל הכניס אותי לשוק ואמרתי לו נכון שיממנו חלק בסדר אבל שיהיה לך גם משלך שגם אתה תשלם על חדר בבית מלון והוא כזה כן אבל אני רוצה ליום הולדת שהם יתנו לי כסף לחדר בבית מלון
ופשוט הייתי בשוק כי זה בכלל הגזמה כאילו אני מבינה יום הולדת אבל כזאת דרישה מההורים
אני אישית את האמת אגיד גם אם זה יום הולדת הייתי מבקשת מההורים לממן חלק ואת שאר החלק אני אבל לא הכול עליהם ואני כלום
והוא רוצה שההורים יממנו לו הכול
ואמרתי לו אולי תעבוד בסופר והוא אמר אבל הרוב שם סטלנים אמרתי אבל מה אכפת לך איפה לעבוד העיקר כסף תעבוד במקדונלס והוא אמר שהוא ילך לחנות בגדים למרות שזה ממש גיי ואני כזה מה הבעיה תעבוד אפילו במזנון של אוכל מהיר העיקר עבודה וכסף מה אכפת לך איפה
והוא אמר אבל הבעיה הקורסים שאם אני לא עובר עכשיו אז אני עושה אותו שוב פעם אז לא יכול לעבוד(למרות שיש לו 3 ימים פנויים בשבוע)
וגם הקורס זה מטעם הצבא והוא לא משקיע בו לא למד רוב הזמן מדבר איתי אפילו כשאני נותנת לו זמן לבד או כשאני לבד או למשל נעלמת לכמה דקות אני מקבלת ממנו מיליון אסמסים גם אם נרדמתי אני רצינית מיליון שיחות מיליון אסמסים למרות שנעלמתי לכמה דקות ואז מקבלת הקלטה של בכי סליחה סליחה אני לא התכוונתי (למרות שלא עשה כלום)
כן אני אומרת לו תעבוד אולי אפילו בזמן שיש לך והוא מתחיל יום שישי אני לא רוצה לעבוד
והבעיה זה קורסים אמרתי לו נכון הקורסים(הוא עושה קורסים בשביל תפקיד בצבא אבל גם בזה לא משקיע ולא לומד ולא כלום) אמרתי לו נכון קורסים אבל יש לך ימים שאין אותם אולי תעבוד בהם
ומה שהוא אמר לי שליום הולדת 19 הוא רוצה שההורים יתנו לו כסף לבית מלון וזה בכלל הכניס אותי לשוק ואמרתי לו נכון שיממנו חלק בסדר אבל שיהיה לך גם משלך שגם אתה תשלם על חדר בבית מלון והוא כזה כן אבל אני רוצה ליום הולדת שהם יתנו לי כסף לחדר בבית מלון
ופשוט הייתי בשוק כי זה בכלל הגזמה כאילו אני מבינה יום הולדת אבל כזאת דרישה מההורים
אני אישית את האמת אגיד גם אם זה יום הולדת הייתי מבקשת מההורים לממן חלק ואת שאר החלק אני אבל לא הכול עליהם ואני כלום
והוא רוצה שההורים יממנו לו הכול
ואמרתי לו אולי תעבוד בסופר והוא אמר אבל הרוב שם סטלנים אמרתי אבל מה אכפת לך איפה לעבוד העיקר כסף תעבוד במקדונלס והוא אמר שהוא ילך לחנות בגדים למרות שזה ממש גיי ואני כזה מה הבעיה תעבוד אפילו במזנון של אוכל מהיר העיקר עבודה וכסף מה אכפת לך איפה
והוא אמר אבל הבעיה הקורסים שאם אני לא עובר עכשיו אז אני עושה אותו שוב פעם אז לא יכול לעבוד(למרות שיש לו 3 ימים פנויים בשבוע)
וגם הקורס זה מטעם הצבא והוא לא משקיע בו לא למד רוב הזמן מדבר איתי אפילו כשאני נותנת לו זמן לבד או כשאני לבד או למשל נעלמת לכמה דקות אני מקבלת ממנו מיליון אסמסים גם אם נרדמתי אני רצינית מיליון שיחות מיליון אסמסים למרות שנעלמתי לכמה דקות ואז מקבלת הקלטה של בכי סליחה סליחה אני לא התכוונתי (למרות שלא עשה כלום)
אנונימית
תלוי כמה זה מפריע לך
תשווי את היתרונות וחסרות
אני לדוגמא לא יכולה לסבול את זה אבל יש הרבה בנות שחושבות שזה חמוד
תשווי את היתרונות וחסרות
אני לדוגמא לא יכולה לסבול את זה אבל יש הרבה בנות שחושבות שזה חמוד
הוא נשמע אוטיסט
באותו הנושא: