8 תשובות
חחחחחחחחח חשבתי שזה נגמר בכיתה ו'.
לא,היה פשוט חבורות
וכולנו היינו שווים
אני מת על השכבה שלנו, יש לנן שתי כיתות, אין ערסים ולא בריונים ולא כלום, כן, יש כאלה שטיפה יותר "מקובלים" אבל כולם מחוברים לכולם.
אין אצלנו מקובלים וחנונים, אבל יש מקובלים ומקובלים פחות...
כן יש ילדים יותר פופולריים ויש כאלה שפחות אבל זה לא ככה
יש אבל פחות מייחסים כזה חשיבות יענו לא שמים לב אבל ברור שיש
כולם אומרים שאין כזה דבר אבל בואו ברור שיש.. נכון שזה לא כמו בסרטים אבל כן יש כאלו.
אני חושבת שזה בלתי נמנע ואולי אפילו יש בזה גם משהו טוב..
אני אישית לא מחשיבה את עצמי מקובלת כי כאילו אני לא חברה של ה"מקובלות" אבל יש לי מספיק חברות
אני לא חושבת שיש רק מקובלים וחנונים יש עוד דברים
אבל בחטיבה זה לא לפי אנשים זה יותר לפי חבורות
^לא..
אנונימי