6 תשובות
רוצה לסדר לי את הארון?
רוב האנשים ככה....
כי את רואה משהו שלא אמור להיות כמו שהוא
אז את מחזירה אותו לאיך שאת רגילה
שואל השאלה:
ארונות אין לי כח אפילו הארון שלי נראה רע
את אוהבת שנקי זה נורמלי לגמרי ויותר טוב האמת להיות הגייני במיוחד עכשיו
לא זה בסדר לרוב הנשים זה ככה