6 תשובות
להתאגרף עם כרית, לצרוח לכרית, להוציא הכל על חברה(אבל לומר לה לפני שלא תיקח ללב), לבכות...
קודם כל, זה חופש הביטוי, לא הדיבור
דבר שני כל עוד את הבעת את דעתך בצורה הולמת שנכונה לפי החוק, אין לך ממה לפחד
דבר שני כל עוד את הבעת את דעתך בצורה הולמת שנכונה לפי החוק, אין לך ממה לפחד
שואל השאלה:
צ'יטה צ'אן אין לי חברות
צ'יטה צ'אן אין לי חברות
אנונימית
שואל השאלה:
קיפודה לא מזיקה
אני מתעבת ספורט
קיפודה לא מזיקה
אני מתעבת ספורט
אנונימית
שואל השאלה:
בן 18 אבל לא נראה בכלל
אני אמרתי לו למות ולהירקב בגיהנום (בין השאר)
למרות שבכלל עיוותו את הסיפור ואמרו שאמרתי לו להתאבד
בן 18 אבל לא נראה בכלל
אני אמרתי לו למות ולהירקב בגיהנום (בין השאר)
למרות שבכלל עיוותו את הסיפור ואמרו שאמרתי לו להתאבד
אנונימית
לבכות עוזר מאוד
לרוץ
ללכת
אופניים
לרוץ
ללכת
אופניים
באותו הנושא: