10 תשובות
עיראק כיום היא לא מדינה אמיתית.
אין לה ממשלה מתפקדת.
יש שם מספר גופים, שחלקם פרו מערביים (בתמיכה אמריקאית) וחלקם פרו איראניים (בתמיכה איראנית).
אלו שתומכים באיראן-תומכים באיראן.
אלו שלא-מתנגדים לאיראן.
אם זה מה שידעת אז למה שאלת? זה המצב כיום.
שואל השאלה:
^ אני רוצה לדעת בכללי אם הם ביחסים טובים
אנונימי
שואל השאלה:
כתוב שהן בעלות ברית קרובות והם ביחסים חזקים
אנונימי
אין בניהן יחסים כי אין עיראק שתנהל יחסים.
השאלה לא הגיונית.
שואל השאלה:
^ הם חותמים על הרבה הסכמים. ובויקיפדיה לא ישקרו
אנונימי
א: בויקיפדיה ישקרו מלא.
ב: עיראק כמדינה לא קיימת, היא לא יכולה לקיים יחסים עם מדינות אחרות.
זה גוף שאינו קיים כרגע ולכן לא יכול לקיים יחסים.
שואל השאלה:
^ שמעתי שהעם האיראני והעיראקי לא בסיכסוך
אנונימי
הם רק שונאים אחד את השני ורוצחים את השניים בכל הזדמנות שרק יש להם.
כאילו בפעם האחרונה שעיראק הייתה מדינה (לפני שארה"ב נכנסה והשמידה אותם) הם ואיראן רצחו אחד את השני.
גם היום האיראנים לא אהודים במיוחד במדינות ערב הסוניות, והם מעדיפים ערבים סונים על פני פרסים שיעים.
שואל השאלה:
^ אני יודע
אנונימי