6 תשובות
בואו נתחיל מזה שנקווה שיהיה עולם בעוד 200 שנה.
האמת שלא
זה מופרח מדי ואני יודעת שאנחנו חא נחיה
אבל עוד 50 שנה כן
לא כי אנלא אחייה בעוד 200 שנה אבל בכללי אני לא יודעת אם העולם ישרוד אם כמה שזה נשמע רע הקורונה די עזרה לטבע ולכדור הארץ אבל אנחנו חוזרים עכשיו וממשיכים להרוס את כדור הארץ אז הוא לא ישרוד אבל בטח בעוד 200 שנה נהיה בכוכב אחר
לא יודעת אבל אני אבקש מהצאצאים שלי לעדכן עוד 200 שנה
כן, עוד 11 שנים נגיע לנקודת אל חזור מההתחממות הגלובלית וכדור הארץ יתחיל להתחמם, זהו תהליך של 50 שנה.
אפשר להגיד שהאנושות ככל הנראה תיכחד ואם היא תשרוד יהיו פה 12 חודשי חום נוראי ובצורת ושבועיים מתוכם יהיו הצפות וחורף נוראי.
נראה לי שלא נשרוד עד אז התחממות גלובלית וכאלה