6 תשובות
אע אפשר
קאנג
לא מסכימה עם שום דבר שהוא אומר בערך, אבל הוא מצחיק וציני רוב הזמן, ולוקחים אותו ברצינות, הוא צוחק על דברים שלאף אחד אין אומץ לצחוק עליהם, ואני אוהבת את ההומור שלו בסך הכל, פעם שנאתי אותו, היום אני מבינה שהוא פשוט טרול
האלמנה השחורה הזאת שיוצאת איתו אוהבת אותו
הוא ממש מצחיק, לא מסכים עם רוב מה שהוא אומר אבל הגישה שלו של "אל תגעו בי לא נגעתי בכם" בעוד כשהוא משמיץ כל דבר קטן במדינה מצחיקה אותי.
מה שיותר מצחיק אותי הם הישראלים הטמבלים ששונאים אותו ומקללים אותו כי הם דפרים שלא מבינים שהם מביאים לו במה ומקדמים אותו בכל דרך אפשרית והוא רוכב על הגל בזכותם
מה שיותר מצחיק אותי הם הישראלים הטמבלים ששונאים אותו ומקללים אותו כי הם דפרים שלא מבינים שהם מביאים לו במה ומקדמים אותו בכל דרך אפשרית והוא רוכב על הגל בזכותם
הם לא באמת אוהבים אותו ,יש מושג בשם ציניות .
באותו הנושא: