7 תשובות
בשמונה אין שמש חזקה מספיק לשיזוף לא יעבוד לך
לא חושב
שואל השאלה:
ואני לא אשרף אם אני אהיה שעה?
ואני לא אשרף אם אני אהיה שעה?
שואל השאלה:
עשיתי את זה פעם אחת והייתי שעתיים בים ולא קיבלתי שום צבע! את שמה קרם הגנה פעם אחת רק? כי שמתי מלא פעמים מהפחד להישרף
עשיתי את זה פעם אחת והייתי שעתיים בים ולא קיבלתי שום צבע! את שמה קרם הגנה פעם אחת רק? כי שמתי מלא פעמים מהפחד להישרף
תלכי בעשר ככה שיש שמש אבל לא יותר מדי
שואל השאלה:
אז באיזו שעה כדאי ללכת כדי להשתזף ולא להישרף (עם שמן שיזוף)
אז באיזו שעה כדאי ללכת כדי להשתזף ולא להישרף (עם שמן שיזוף)
תקשיבי שגם עם קרם הגנה אני באמת משתזפת אבל חלק מהזמן אני שמה גם וגם (קודם קרם הגנה ואחר כך שמן) וזה גם אחלה
באותו הנושא: